Incarca
Dragomir Adrian
Dragomir Adrian
Dragomir Adrian
Dragomir Adrian - Instructor fitness

Personal Trainer (International) / Bulgarian Bag Trainer cu Iulian Panait - Move On

Pregatire Completa in Cardio-Fitness, Culturism si Antrenament Functional, asigurata de JULIO PAPI - Consultant Didactic European Fitness Association (EFA) / Comitetul Stiintific FIF & DAVID STUFFER- Educator la FIF & ECHIPA MOVE ON (Pavel Andreea + Toma Raul) (cu certificat eliberat de Ministerul Educatiei)

Antrenorul personal este un consilier pe probleme de antrenament si de nutritie, un profesionist care lucreaza personal cu clientul si ii concepe un plan de antrenament adaptat nevoilor sale. Acesta isi monitorizeaza constant clientul si ii schimba cu regularitate programul de exercitii pe masura ce conditia sa fizica se imbunatateste. In plus, ii da incredere si il stimuleaza sa-si atinga obiectivele.

Avandu-ma alaturi ca antrenor personal, iti vei imbunatati conditia fizica, starea de sanatate, iar activitatea fizica nu va mai fi o corvoada pentru tine. Vei avea posibilitatea sa descoperi o gama variata de exercitii, sa-ti alegi spatiul unde ne vom desfasura antrenamentele (in sala de fitness, in sala de aerobic, la domiciliu sau in parc) si sa obtii rezultate vizibile chiar dupa primele cateva antrenamente.

Antreneaza-te cu Adrian Dragomir pentru a obtine in scurt timp rezultatele pe care ti le doresti, pentru a deveni o cu totul alta persoana, pentru a capata incredere in tine si pentru a-ti demonstra tie insuti ca esti capabil sa-ti depasesti limitele. Ai alaturi un antrenor cu experienta, cu care te antrenezi, te distrezi si care te va ajuta sa-ti atingi obiectivele.

Rolul antrenolului

- Probabil, mulți se întreabă care este rolul antrenorului personal, gândindu-se că a merge la sală și a te antrena nu presupune cine știe ce cunoștințe. Ei bine, lucrurile stau cu totul altfel: sălile sunt pline de practicanți, mai vechi sau mai noi, care arată la fel ca în prima zi de sală, deși unii se antrenează de ceva vreme.

Mai mult decât atât, nu sunt puțini aceia care, în dorința de a tranșa rapid problema slăbirii sau a masei musculare, se antrenează haotic, se supraantrenează, se accidentează, țin diete fanteziste citite prin reviste sau internet, fără a se gândi măcar o clipă la esența lucrurilor: fiecare dintre noi este unic și ca atare, antrenamentul și nutriția trebuie individualizate în funcție de scopul propus (slăbire, menținere sau acumulare de masă musculară), de vârstă, de sex, de problemele medicale avute, de timpul ce urmează a fi acordat antrenamentelor, de obiceiurile alimentare deja existente.

Consilier personal pe probleme de antrenament Antrenorul va alege tipul de antrenament care se potrivește cel mai bine nevoilor și scopului dumneavoastră. Acesta trebuie să se asigure că antrenamentul este plăcut și bine tolerat de către practicant, va alege intensitatea optimă în funcție de forma fizică, tipul somatic, vârsta și sexul fiecărei persoane și va organiza ședințele de antrenament astfel încât acestea să fie atractive, eficace și, nu în ultimul rând, sigure.

Consilier personal pe probleme de nutriție Acesta va alege împreună cu dumneavoastră planul nutrițional optim îndeplinirii scopului propus, va ține cont de obiceiurile alimentare existente, de eventualele afecțiuni de care suferiți, va întocmi dieta și vă va recomanda suplimentele nutritive care să vă susțină efortul depus în sala de antrenament, dar care să și conducă către forma fizică dorită.

Element de stimulare a motivației și a încrederii în sine De foarte multe ori, cei care merg la sală renunță mai devreme sau mai târziu, din cauza lipsei de motivație sau a lipsei unor rezultate vizibile, rapide și facile. Rolul antrenorului personal este acela de a menține un nivel constant al motivației și încrederii în sine a practicantului, precum și de a fi factorul de stabilitate și obiectivitate în relația acestuia cu dezideratul ales.

Puterea exemplului Întotdeauna am fost de părere că, în postura de antrenor personal, este greu să pretinzi cuiva să facă ceea ce tu însuți nu poți face. Sigur, poți fi un foarte bun teoretician, însă atunci când va trebui să te antrenezi cot la cot cu elevul tău iar acesta nu va găsi în tine elementul de motivație, încrederea acestuia scade. De asemenea, este greu să ceri cuiva să țină o dietă pentru a slăbi atât timp cât tu însuți ești obez sau forma fizică îți trădează lipsa de interes pentru o alimentație sănătoasă și echilibrată.

Cunoștințe temeinice, experiență, pedagogie, educație Nu orice persoană într-o formă fizică decentă este și antrenor personal.

Antrenorul personal trebuie să fie o persoană calificată și atestată de instituțiile de profil. Experiența acestuia, fie ca sportiv ori ca teoretician, joacă un rol foarte important în relația cu practicantul. De aceea, atunci când vă hotărâți să apelați la serviciile unui antrenor personal, este înțelept să solicitați documente care să îi ateste calitatea, să cereți referințe despre acesta și, nu în ultimul rând, să stabiliți clar, de la început, condițiile colaborării viitoare. antrenor personal bucuresti sector 6 pret job 4 1 pareri centru 3 2 preturi 5 instructor fitness kickbox box curs sala angajari bun bodybuilding cel mai world class cursuri cu caut de locuri munca forum ieftin cat costa un in trainer training studio angajez forta PENTRU PARINTI SI FRATI MAI MARI. Este antrenamentul de forta o alegere buna pentru copii? Ar trebui ei sa frecventeze o sala de forta? De la ce varsta se poate incepe culturismul? Sursa: http://www.doctor.info.ro/antrenament_copii.html Iata cateva intrebari care ajung sa framante parintii, atunci cand copilul lor incepe sa devina interesat de culturism, fie dupa ce a rasfoit o revista, fie dupa ce a vazut o emisiune la televizor, sau poate incercand sa imite un frate mai mare sau un prieten care merge la sala. Trebuie spus de la bun inceput ca antrenamentul de forta poate fi un element important in cadrul programului sportiv al unui copil. Cand spun copil ma gandesc la cei cu varsta scolara, aflati la pubertate. Deja de la varsta adolescentei, tanarul sanatos poate urma fara restrictii un program de antrenament de forta. In ceea ce priveste oportunitatea participarii copiilor la antrenamente de forta, este bine sa dezvoltam aceasta problema pentru a intelege clar cum este bine sa procedam. Un program de antrenament bine condus nu poate avea decat efecte pozitive asupra dezvoltarii motrice, emotionale si sociale a copilului. El va dezvolta o mai buna coordonare musculara si isi va dezvolta forta, elemente care ii vor fi de folos atat in viata curenta, cat si pentru orice alt sport ar practica mai tarziu. Copilul va capata mai multa incredere in el si va deveni mai sociabil. Cei supraponderali vor scadea in greutate, iar oasele celor ce fac exercitii de forta vor fi mai rezistente. Ce ar trebui sa urmareasca un parinte atunci cand copilul sau participa la antrenamente de forta? Cel mai important element este siguranta. In toate cazurile, copiii trebuie sa se bucure de o permanenta supraveghere din partea unui adult, de preferinta un instructor care sa aiba experienta cu cei de varsta mica. Acesta trebuie sa cunoasca masurile de siguranta si nivelul la care trebuie sa se antreneze un copil. Antrenamentul fara supraveghere intr-o sala de forta este o greseala, fiindca cei mici sunt tentati sa experimenteze sau sa braveze, ceea ce poate conduce la accidentari foarte grave. Cum isi poate da seama un parinte daca programul de antrenament al copilului sau este cel potrivit? Intr-un program bine echilibrat, antrenamentele se vor compune la inceput din exercitii simple, care presupun miscari doar la nivelul unei singure articulatii. Miscarile complexe, care presupun coordonare si implica mai multe grupe musculare (cum ar fi genuflexiunile) vor fi introduse mai tarziu. In primele luni de antrenament, copiii vor fi indrumati sa faca exercitii numai cu greutatea corpului lor sau folosind corzi elastice, mingii medicinale. Accentul se va pune pe tonifierea musculaturii spatelui si abdomenului, dar si a umerilor si coapselor. Pentru inceput nu se va incuraja lucrul cu greutati libere sau aparate, desi exista tentatia si curiozitatea de a incerca. Inainte de fiecare antrenament se va face incalzire, implicand fiecare grupa musculara si fiecare articulatie. Exercitiile cu greutati se vor incepe cu bara goala. De o importanta cruciala este invatarea formei corecte a exercitiilor, inainte de a se trece la incarcarea progresiva a greutatii. Sub supravegherea instructorului (sau a unui parinte experimentat) se va mentine intensitatea de antrenament crescand progresiv greutatea, numarul de serii sau repetari pe serie. Copii se plictisesc repede, deci este de preferat ca exercitiile sa fie schimbate periodic, ceea ce reprezinta un factor important in antrenarea tuturor grupelor musculare. Un antrenament presupune 6-8 exercitii diferite, cate 2-3 seturi a 10-15 repetari cu greutate mica. Daca nu pot fi executate macar 10 repetari, atunci greutatea este prea mare si trebuie redusa. Cand 3 seturi de 15 repetari pot fi efectuate cu usurinta, este momentul sa cresteti greutatea. Unii parinti se tem ca antrenamentele de forta vor dezvolta excesiv masa musculara a copiilor lor. Acestia ar trebui sa fie linistiti, deoarece este putin probabil ca un copil la pubertate sa dezvolte masa musculara ca un adolescent, in principal datorita faptului ca nu exista o secretie hormonala suficient de puternica incat sa stimuleze acest proces. Pe de alta parte, un program de antrenament bine condus va evita utilizarea unor greutati suficient de mari care sa reprezinte un stimul de crestere optim. Principalele beneficii vor fi la nivelul coordonarii si fortei, iar accentul se va pune pe stapanirea formei corecte de executie a exercitiilor si nu pe utilizarea a cat mai multa greutate. Este de preferat ca intre antrenamente sa existe cel putin o zi de pauza, pentru refacerea corpului dupa efort. Pe langa deprinderile sportive, copiii vor fi incurajati sa adere la un stil de viata sanatos, sa prefere alimentele considerate hranitoare si sa invete sa fie organizati Dr. Serban Damian

Cum sa te antrenezi HOW TO TRAIN
You have all the secrets to achieve the best results.